Vállalati Panel

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan működik a Vállalati Panel tagság?

Íme, néhány kulcsfontosságú információ a Vállalati Panel tagságról:

  • A tagsági regisztráció ingyenes.

  • Azon a címen kell regisztrálnia, amelyen jelenleg túlnyomórészt él. Ha elköltözik az adott címről, tájékoztasson minket, hogy továbbra is releváns kutatásokkal keressük meg.

  • Ha nem akar többé tag lenni, bármikor törölheti a profilját – ezzel azonban elveszti a szerzett pontokat.

  • A tagok adatai szigorúan bizalmasak, és egy biztonságos, kódolt adatbázisban tároljuk őket. Ha bejelentkezik, vagy bármilyen műveletet végez a weboldalunkon, a szerverünket SSL technológiával (Security Socket Layer) kódolt kapcsolaton keresztül éri el. Az SSL egy kódolási módszer, ami a kommunikációs csatorna biztonságáért felel, és lehetővé teszi a szerver azonosítását – ez a ma létező egyik legbiztonságosabb technológia. Sosem adjuk tovább személyes adatait vagy elérhetőségét harmadik félnek, tehát nem kell aggódnia a levélszemét miatt.

  • Minden felmérésre adott válasz anonim módon van feldolgozva. Ennek értelmében sem mi, sem klienseink nem kapcsolják össze nevét az adott válaszokkal. A kétféle adatot külön tároljuk.

  • Ha nincs ideje, vagy nem szeretne részt venni egy felmérésen, egyszerűen csak jelezze operátorunknak, vagy kérje meg, hogy egy Ön által megadott időpontban hívja vissza – a részvétel mindig opcionális.

  • A kérdőívekre adott válaszok által szerzett pontoknak pénzben mért értékük van, és bizonyos szám felett beválthatók. Egy értékesebb jutalom eléréséhez folyamatosan gyűjtheti a pontokat.

  • A pontokat beválthatja utalványokra, készpénzre vagy jótékonysági adományokra – itt láthatja az egyes jutalmakat.

Hogyan gyűjthetek több pontot?

A következő tevékenységekre kap pontot:

  • Regisztráció megerősítése (100 pont)

  • Természetesen kérdőívek kitöltésével is szerezhet pontokat (a pontok száma a kérdőív hosszúságától függ, de átlagosan 500 pont körül mozog). Minél több kérdőívre válaszol egy adott évben, annál több pontot kap egy adott kérdőívért cserébe. A kérdőív kitöltése után a pontok 24 órán belül jelennek meg a pontgyűjtő számláján.

  • Minden 2. kérdőív után +1000, minden 4. kérdőív után szintén +1000 jutalompontot adunk, a 6. után pedig +2000 pont érkezik a gyűjtőszámlájára. A 6. kérdőív után a gyűjtés újrakezdődik.
    Attachment

Hogy működik a pontok beváltása?

Ha már kiválasztotta a jutalmát, menjen tovább, és fejezze be a megrendelési eljárást a weboldalon. 
(1 pont=1 Ft)
A jutalomtól függően az eljárás kissé változhat, amiről az alábbiakban olvashat:

  • Az elektronikus utalványokat a rendeléstől számított egy héten belül, a postai úton küldött utalványokat a rendeléstől számított 30 napon belül küldjük el.

  • A jótékonysági adományokat a rendelést követő hónap elején utaljuk át a szervezetnek a neve és e-mail címe megadásával.

  • A pontok a számlára érkezést követően 24 hónappal kezdenek elévülni. 

Ha bármilyen segítségre van szüksége, forduljon hozzánk bizalommal!


Miért van szükségük olyan sok adatra rólam?

A kérdőív témájától és a megbízást adó kliens előírásaitól függően minden megkérdezésnél egy bizonyos célcsoportra van szükségünk. Egyes megkérdezések csak kis- vagy középvállalkozásokat céloznak meg, vagy pedig egy bizonyos régióban lévő vagy bizonyos ágazati területen működő cégeket  – tehát minél több demográfiai adatunk van cégéről,  annál nagyobb a valószínűsége annak, hogy az Ön számára releváns felmérésekhez kap meghívást, és több pontot gyűjthet!